אוכל טבעוני לחתולים – יש דבר כזה

אוכל טבעוני לחתולאין זה סוד כי כיום אנשים רבים אשר מאמינים בטבעוניות ובצריכת מיני מזון מן הצומח בלבד ללא תוספי מזון מן החי מגדלים חיות מחמד בבית. אנשים אלה מאמינים כי גם חיות המחמד שלהם יכולות לגדול על מזון טבעוני, והאמת היא כי כיום יש כמה סוגים של אוכל טבעוני לחתולים ולכלבים אשר ניתן למצוא בחנויות המזון לבעלי חיים, וכך ניתן להזין גם את בעלי החיים באוכל שאינו מבוסס על בשר או מוצרים כל שהם מן החי.

יש רבים אשר מפקפקים בנחיצות של אוכל טבעוני לחתולים. הרי חתולים הם חיות צייד וככאלה הם צדים את מזונם מן החי בטבע ולא ניזונים מן הצומח. השאלה האם לגזול מן החתול מרכיב חשוב בטבע שלו היא שאלה חשובה, אבל לא כאן המקום לדון בה.

אוכל טבעוני לחתולים יכול להיות בריא מאד

חשוב לציין את העובדה כי אין מניעה להאכיל חתולים באוכל טבעוני כל עוד מוודאים שהמזון מכיל את כל המרכיבים הנחוצים לו מבחינת התזונה הראוייה לו. בכל מקרה של החלטה על האכלת חתול עם אוכל טבעוני לחתולים מומלץ להתייעץ עם הווטרינר כדי שימליץ לכם על מזון כזה ושישמור איתכם על קשר כדי לוודא שהחתול לא סובל מחוסרים כל שהם בתזונה שלו.

אוכל טבעוני לחתולים במקרה של בעיות בריאותיות

אוכל טבעוני לחתולים - כן, יש דבר כזה

אוכל טבעוני לחתולים – כן, יש דבר כזה

במקרים רבים של בעיות רפואיות אצל חתולים מומלץ להאכיל אותם במזון טבעוני. מזון זה אינו מכיל מזון מון החי והוא הרבה יותר בריא להם והוא היפו אלרגי. יש אנשים שמנסים במקרים אלה מזון רפואי לחתולים, כזה שאמור לעזור להם בעת מחלות או דלקות וכדומה, אבל במקרים רבים אוכל זה אינו מועיל ויש לשקול מעבר לאוכל טבעוני לחתולים. חשוב לעקוב אחר הדיאטה של כלל חיות המחמד שברשותכם.

היתרונות של אוכל טבעוני להולכים על ארבע:

• שימוש במרכיבים טבעיים בלבד ללא תוספים או תרופות
• קבלת הוויטמינים בצורה טבעית לחלוטין
• אי שימוש במרכיבי מזון מן החי שהם שאריות של תעשיית המזון לבני האדם
• קבלת כל מרכיבי המזון הנחוצים לשם תזונה נכונה ומאוזנת

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *