סוגים שונים של דגי מים מלוחים

אם אתם מעוניינים לגדל דגים באקווריום ביתי חשוב מאד שתכירו את האופציות השונות של סוגי דגים לגידול אשר קיימות בתנאי גידול ביתיים. במאמר זה נדבר על האפשרות של גידול דגים בתנאי מים מלוחים.

דגי מים מלוחיםכיום ישנו מבחר גדול של דגי מים מלוחים לאקווריומים. דגים אלה מובאים מכל האוקיאנוסים, הלגונות ושוניות האלמוגים. דגים אלה זקוקים לסביבת חיים מיוחדת, להבדיל מדגי מים מתוקים שמצויים ברוב האקווריומים הרגילים. דגי מים מלוחים מאד יפים ומרהיבים בצבעים שלהם והם גם מאד פעילים וזקוקים למרחב מחיה גדול יחסית. דגים אלה מצריכים טיפול מקצועי על מנת שישרדו בתנאי אקווריום ביתי.

אבל אין ספק שתחושת הסיפוק של בעלי אקווריום כזה היא גדולה בהרבה מדגים רגילים. בחנויות הדגים תוכלו לקבל את כל המידע והאביזרים הנחוצים על מנת להתקין אקווריום דגי מים מלוחים אצלכם בבית, או לבקש כי יתקינו לכם את האקווריום בצורה מקצועית בבית.

סוגים של דגי מים מלוחים נפוצים למכירה

אנג'לים – אלה הם דגי אלמוגים בצבעים מרהיבים והם מתאימים לחיים באקווריום. אלה הם דגים טריטוריאלים שנוהגים להתקיף גם את בני מינם. הצבעים השונים של דג בוגר מדג צעיר מאפשרים להם לחיות יחד ללא התנגשויות.

פרפרונים – אלה מזכירים את האנג'לים בצבעוניות שלהם אך הם קטנים מהם. השם ניתן להם תודות לשלל הדוגמאות והפסים הדומים לכנפי פרפרים. דגים אלה אוהבים אקלים טרופי, אבל הם מסתגלים מהר לחיים באקווריום.

קרדינלים – אלה הם דגים שמאד נפוצים בקרב אספנים. הם נחשבים לדגים קטנים ובעלי מזג נוח. צורת הסנפירים המיוחדת שלהם והפסים המרהיבים הפכו אותם למאד פופולאריים.

בלנים – אלה הם דגי מים מלוחים שאוהבים להתבודד בתחתית האקווריום בין האלמוגים. הם יפים במיוחד, אבל מאד טריטוריאלים. לא מומלץ להכניסם לאקווריום יחד עם האנג'לים. דגים אלה מעדיפים להישאר בפינה משלהם והם ממעיטים להתרחק ממנה למעט שעות האכלה שלאחריה הם חוזרים אליה.

על מנת לדעת מהן האופציות הנוספות לגידול דגי מים מלוחים רצוי להיכנס לחנות דגים ולהתייעץ עם אנשי המקצוע.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *