היכן נאחסן את כל האוכל והאביזרים של בעלי החיים שלנו?

?????????חיות מחמד תורמות המון לאיכות החיים שלנו, והן בנות לוויה מושלמות. צריך גם לזכור בנוסף לכך, שכל חיית מחמד דורשת טיפול הולם – יש לה אוכל מיוחד שהיא צריכה לצרוך, ויש אביזרים שצריך לדאוג שיהיו לה. האביזרים הללו יכולים להיות מגוונים מאד – עריסה, קולר, צעצועים, כלוב אחסון, ועוד לא מעט פריטים אחרים. עולה כמובן השאלה, היכן אפשר לאחסן את כל הציוד ואת כל האוכל של בעל החיים? להלן כמה פתרונות וכללי אחסנה מתאימים, בכדי שתוכלו לשמור על סדר בבית שלכם.

הדרך לאחסון חכם עבור בעל החיים

  • איך לאחסן אוכל? – אחסון אוכל עבור בעל חיים צריך להתחשב בכך שאתם זקוקים לגישה קבועה ויומיומית עבורו, אבל אסור כמובן שלבעל החיים תהיה גישה אליו. קחו בחשבון כלב או חתול יעשו הכל כדי להגיע לשק האוכל שלהם, ולכן יש לדאוג שהוא לא יהיה בגישה עבורם. רצוי שלא לבצע אחסנה ישירה של האוכל בארון, משום שאין לדעת מתי תשאירו את הדלת פתוחה. הדרך הטובה ביותר היא פשוט לרכוש מעין פח אחסון גדול, שבתוכו מאחסנים את השק. הפח מגיע עם מכסה שקל לסגור, והוא שומר גם על הטריות של המזון בתוכו.
  • אחסון של צעצועים – אחסנה של צעצועים עבור חיות המחמד שלכם, צריכה אף היא לתת לכם ניגשות מסוימת, כי השימוש בצעצועים הוא לרוב על בסיס יומיומי קבוע. את הצעצועים כדאי לרכז בקופסה או בשקית ולמקם אותם פשוט במקום קבוע. אפשר לקחת מקום בארון לטובת העניין, או לקנות ארגז אחסון מיוחד. אל תשכחו בסוף היום לאסוף את כל הצעצועים ולהחזיר אותם למקום. אפשר גם להשתמש בכלוב האחסון של החיה ולמקם שם את הצעצועים באופן קבוע כשהכלוב פתוח.

ומה עם מוצרים נוספים?

יש לכם כמובן מוצרים נוספים שקשורים לבעל החיים שלכם – קולרים, מוצרי ניקיון לשמירה על הפרווה, מתקני גירוד, ועוד. אם זה מוצרים קטנים יחסית ניתן לאחסן אותם בארון. על מוצר גדול, כמו מתקן גירוד למשל, כדאי פשוט להקפיד על מיקום נוח עבור בעל החיים, ואם הוא סיים להשתמש בו ולא מעוניין בו יותר – למסור לאדם אחר עבור בעל החיים שלו.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.