כלבים קטנים שלא גדלים – ואיזה סוגי כלבים נשארים קטנים?

אם אתם מרגישים כי הגיעה העת להכניס לבית חיית מחמד בדמותו של גור כלבים מתוק, הרי שזה בדיוק הזמן המתאים ללמוד אודות הזנים השונים של בכלבים על מנת שתוכלו לבחור את הכלב המתאים ביותר עבורכם. אחת האופציות היא גידול של כלב קטן מימדים.

כלבים קטנים שאינם גדלים הם כאלה מטבע ברייתם והם לעולם לא גדלים מעבר לגודלם הטבעי הקטן. לא מזון ולא תנאי חיים שונים יגרמו להם לגדול, אבל למה בכלל לרצות שיגדלו? מי שמעוניין בכלבים גדולים או בינוניים שיחפש לו סוגים כאלה של כלבים ולא כלבים קטנים שלא גדלים. כלבים קטנים שלא גדלים הם מאד חביבים על ילדים ונשים זקנות והימצאותם בבית יכולה לגרום להם הנאה מרובה.

ילדים מרגישים כאילו והכלב (גם אם הוא כבר בוגר) מתאים להם מבחינת הגודל ואין חשש שהכלבים הללו יגדלו ויתפתחו כמו גורים של כלבים בינוניים או גדולים.

כלב קטן/גדול

כלב קטן/גדול

הסוגים של כלבים קטנים שלא גדלים

הסוגים הנפוצים בארץ של כלבים קטנים שאינם גדלים הם:
• פפיון
• פקינז
• צ'יוואווה
• קוקר ספניאל
• שפיץ
• תחש/דקל
• פינצ'ר

היתרונות באחזקת כלבים קטנים שלא גדלים

אחזקת כלב קטן שאינו גדל מצריכה הרבה פחות הוצאות על מזון. כלבים אלה אוכלים פחות מכלבים גדולים והם מסתפקים במזון פשוט ורגיל. הרגלי החיים שלהם מאד נוחים והם מאד חברותיים ואוהבים להתפנק. ילדים קטנים ונשים מבוגרות נוהגים להחזיק כלבים מסוג זה והדבר מובן.

בכל יתר הפרמטרים יש להתייחס לכלב קטן שאינו גדל בצורה דומה לכל כלב אחר ויש להכין לו מקום שינה נוח ונעים לימי החורף, יש לדאוג לו למזון איכותי ולא להאכיל אותו בשאריות מזון של אנשים. בנוסף, יש לקחת אותו לווטרינר מעת לעת לבדיקות או למתן חיסונים, וגם כלבים אלו זקוקים לצאת כמה פעמים ביום כדי לעשות את הצרכים שלהם ולחלץ קצת את העצמות.

כלבים קטנים שלא גדלים ניתן למצוא דרך אתרי אינטרנט שונים או לרכוש אותם מאנשים שנולדו להם גורים חדשים לאחרונה.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *