רצפת פרקטים לבעלי כלב או חתול

חיות מחמד מכניסות אור ואהבה לבית – אך בכל הנוגע לריצוף, צריך להתנהל בזהירות

כל מי שיש או שהייתה בבעלותו אי פעם חיית מחמד כזו או אחרת, יודע עד כמה מדובר בגורם שמכניס אור לחיי היום יום שלנו. בין אם מדובר בכלב ובין אם בחתול, אנחנו מכניסים לבית שלנו לחיים שלנו יצור חי ואוהב, ששמח בבואנו כל יום מהעבודה, ושמסור לנו עד אין קץ. עם זאת, הכנסה של חיית מחמד הביתה צריכה כמובן להתבצע בצורה אחראית, והדבר נכון במיוחד כאשר אנחנו מסתכלים על הריצוף בבית. בין אם מדובר בחתולים ששורטים ומתגרדים, ובין אם מדובר בכלבים שנוטים לעשות (בתור גורים) צרכים על הרצפה, ולהתחפר בקרקע גם כן – הדבר מהווה אתגר משמעותי במיוחד כאשר ישנו ריצוף פרקט.

פרקטים בתל אביב

מהי הבעיה בריצוף פרקטים עם כלב או חתול, וכיצד ניתן לפתור את הבעיה הזאת?

• האתגר – כשאתם פונים לחברה מקצועית של פרקטים ומעצבים בבית שלכם ריצוף פרקט אסתטי, אתם רוצים לשמור עליו היטב לאורך זמן. חתול או כלב יכולים למנוע מכם לשמור על הפרקט היטב לאורך זמן. חתולים, לדוגמה, מתגרדים ושורטים את הרצפה בכדי להשחיז את הציפורניים שלהם – והדבר יכול לשחוק משמעותית ריצוף פרקט שלא הותאם לכך. כלבים, מאידך, שורטים את הרצפה גם כן, אבל בנוסף לכך גם יכולים לגרום לרטיבות על הרצפה ולפגוע באיכותה.
• כיצד פותרים את זה? כיום, ישנם פתרונות איכותיים ביותר בתחום הפרקטים שמונעים את השחיקה שנגרמת בגלל הכלב או החתול. פרקטים מסוג למינציה, שהם למעשה דמויי פרקט שמשולבים בהם חומרים ששומרים על שטח הפנים של הפרקט היטב לאורך זמן – הם הפרקטים המתאימים לבתים עם חיות מחמד, שלא רוצים לוותר על איכות החיים של פרקט איכותי.

בחרו בפרקט עמיד, איכותי ואסתטי – והבטיחו לעצמכם ריצוף ברמה הגבוהה ביותר

כשאתם פונים לחברה מקצועית של פרקטים בתל אביב, אתם צריכים לוודא שאתם מקבלים את המענה האיכותי ביותר שמתאים לצרכים שלכם – ובמידה ויש לכם חתול או כלב בבית, אתם צריכים פרקט למינציה אסתטי, עמיד ואיכותי גם בתנאים של רטיבות ושל גירוד.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.